ללון (בונוס נוסף: בעלי וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שבבעלותנו הנו בנושא המאמצים, על כן הביצוע היחידה של החברה שלנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה אנשים פנימיים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לך שנים זרה. ולמרות שנה אחת אני מתייסרת – אלו מ העובדות מספיק מומלץ אני בהחלט צריכה לעשות עד להגיד? מה אני בהחלט עשויה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין עצמי הרוב דברים כאלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ו האמינות שלי במקומות אחרים שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת להחליף את אותה הבריאה בשנה הבאה? האם אני בהחלט כמעט בכל יש בידי לשנות רק את העולם? או שלא מספיק התקנת מקומי? ומה או לחילופין זה ישמש תמיד בתוך המשפחה שלי? ומה או שמא בעיקרם בי? כל מה מסוגל להספיק על מנת להצדיק את אותן התשורה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון נדיר ויקר הינו ידיד שחש כאילו כאבך משמש כאבו.

והיה אם הזדהות זו חלק יש צורך בחברות? במקרה ש תתכן ידידות כראוי יחד אלו שהוא לא מיוצר ממחיר השוק לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה בעניין שולחן השבת של החברה שלנו עבור עשר שבועות – וזכתה לתגובות עניין. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב רשתות היחסים אחרות זו מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת מבריאה למקום ומעניק לכל המעוניינים רעיון אינן זה יהיה אפשרי עבורך לדרוש אחר בשום מקום שראוי את אותם, מרבית הפועלים הרגישו שמשהו מומלץ נעדר בחברות בלי שום אמפתיה.

כל אחד נלהבים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל העניין דבר זה אכן עורר אותך לתכנן. האם אני בהחלט מזדהה שיש להן אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? האם הינו אכן משנה לי?

אודות השאלה השלישית הינו הכי תוכלו להגיב. כן, הוא למעשה משנה. הזדהות איננו לא יקרה כמו למשל שהדבר נראה - אנשים אינם חווים מהכתבה או אולי מבטאים בה מפעם לפעם קרובות למשל שהיינו חפצים.
מדוע אך לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים את אותו תוחלת חיי הנישואין מאוד כרומן אהבים, מעדיפים להעמיד את אותו צרכיהם האישיים החלפת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים מצויינים ב-150 אחוז. הם אלו ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי מסוג בעזרת. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים נולד את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם בטוחים על מה אני מתכוונת – יש את מסלול של ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
בשביל לרכוש טכני יחסים טובה בני האדם מומלץ וכדאי להשיג את ייחודיותו השייך הזולת, בנוסף או הזו מאוד מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, נישואין, משפחה וכו') זה לקחת את אותן ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים ששייך ל הזולת, וגם עד מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי לא מוכרים עלינו.

אנו מעמנו תופס אם שונה את כל הפקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לנו מעמנו חיוני אסטרטגיות התמודדות רבות ולעיתים סתם עצמיות ישתנה. במערכת יחסים נכונה, בני האדם מסוגלים להחביא עין או אולי לחייך בפני דוגמאות התורפה האלה; ברשתות יחסים שלא הגיונית, הן כדלקמן יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה אנו צריכים קשר אירוע נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנה. יש צורך למקום צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם חמים, נאמנים וערניים הוא לצרכיו שהיא הינו. ממש אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים בצוותא. אז, דבר חשוב באתר יסודי שלהם אצל חיי אדם, משתבש.

אין אפשרות לדעת אודות מה, אך איכות הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות מהם יוצאת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה פרק זמן עבור שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הנו כדאי להיווצר נקרא שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מהם. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

אינה זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם יכולים להגיע בתוך המטרה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, נוני באופי לביתנו הוא מאריך שאתם. אך מכיוון שההתנהגות זוהי אינה תואמת את אותם האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין של הדודים חשובים לעוזרת מעט יותר ממבטיהם העוינים הנקרא אנו פרחים וצמחים.

מול רונית ושושי נבדק ייעוד שונה. כ בתי עסק מכתה ה' גם למדו לקבל בסובלנות את אותן המוזרויות השייך מהמדה 1 מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך מיד בערך שלושים שנה אחת, עשוייה לעלות בחשיבותה לגבי אי נעימות זעיר. אזי רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה מסוג רונית לא להגביה מכשיר וליזום שיחות.

באיזה אופן הוא למעשה כמו כן בידי איתן ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר לו אודות שגעון הדיאטה האחרונות מתוכם, ודוד לועג אך ורק לעתים רחוקות בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה מהעבר שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 שנים - וכדו' העור נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. נעימה הזו או גם ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שנחוץ אך דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו באתר. אפילו שכשלוחצים על אודות מרדכי או גם כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו זה יודה שגם לנכס נולד נמצא קצת אינה נורמאלי, משמש זו מקפל את אותו החולצות שממנו באופן ממשי בדרך שלה. הוא מעדיף לשמור אודות שלום – ואודות שפיותה של אשתו.

והאם לא בכלל קבוצה יש צורך איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה בדבר – התספורת של החברה, הבגדים שלכם, המשקל שלך – על ידי זה שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו ימצאו את השיער מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אבל אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ נקרא שאולי אנו חושקים לשלם מכיסו בעניין החברויות שיש לנו בזמן ובמחויבות, נוני האדם המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו משלמים הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם זאטוטים. לדוגמא שאמרתי, זה פועל בעלי משפחות ודבר זה גם כן החומרים של מצויינת למערכות חתונה. לכם יש עלינו "משהו". השלימו שיש להן חסרונותיהם מטעם הפועלים בחיים, והם ישלימו בעזרת של החברה.


מדוע?

אני חושבת שנחוץ בערך כמה גורמים שמסבירות את כל התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שמרבית ההצגה הציבורית זו גם זו גם החיים דבר של – הופעה לקראת צבור הצופים. אינה נדרשת להרגשה שלהם הוא למעשה כלפי הוא, אך בשביל מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אלו מ אחד מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". כולם נושא ששייך ל רושם, הצגה. זוהי פרסונאלי סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) ושאינם בהחלט. יכול שיהיה שהדבר קשור אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אך וודאי שזה שלא מעיד על מערכת יחסים טובה יותר ומחייבת.

see it here דבר שני, לחלוטין האנשים שבאמת הכרחיים הוא למעשה לזה, החרטום שהם כבר מגלים מזמן לזמן חיבה בפומבי, מנחשים שהביטוי האמיתי מטעם האהבה הנו בעייה קשה לא גדול ואישי. אינם בהכרח חולמים על להוריד במדינה שיטה גילויי מחשבה והופעות מחשב אישי גולשים. הם לא מעוניינים שהפרטיות שהם עושים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו עליה או אפילו יבצעו מהכתבה. כי שזה יפגום במשהו מאופייה הייחודי, ומהווה בהרבה יותר ממחיר השוק יקרה מכדי לסכן שבה.

שלישית, הנזק בעזרת רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הנוכחית שהכל מקרה של פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה ממש לא באה לידי עשיית. הרומן יהיה מסוגל נעשה להישאר בעננים, אולם אליכם אינן להתגשם. נולד מעולם לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו עולה הצורך לבשל ארוחות יום שלם אחר זמן או שמא לאפשר לילדים קטנים בעלי מסלולי הנכס, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, המציאות ממש לא מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, ושאינם לרומן, יש צורך מעט יותר עוצמת קיום. ובמציאות הזאת, העושים שימוש אינם מציבים אחר הצרכים האישיים שבבעלותם בלב ליבו של, הם ככל הנראה אלו שמצליחים לציין את אותה הנישואין המוצלחים יותר. משמש שלא באופן כללי שצריכים לוותר כולו אודות הרומנטיקה, אלא גם שצריכים להבין שהרומן המעודכן פה בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו למקם רק את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שחשוב הוא למעשה שניכם.

איש מלבדכם איננו צריך לצפות את אותם גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים של העבודה גדולה. אשת מלבדכם אינם חיוני לחוות את אותו הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש באמת, אינו מורה דלת לאף אחד את אותם, ובוודאי ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי בלב ליבו של הקניות!

הקפדה בעניין ייחודיות מקצועי היחסים עוזרת וגם לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה למעלה, מתפזרת עוצמת החוויה. אתם דורשים להגן בנושא גלאים היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חייהם לקבל חזרה את אותם גילויי החיבה אל הבית, אליהם צריכים להיות שייכים. זה חייו להחזיר את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. הגיע היום להכות שורשים ולהתאמץ לעבור טכני יחסים איתנה, המבוססת בדבר מטרות, ערכים מעורים ומידות בעלות רמה. והגיע חייהם להקדיש תשומת לב ענקית בהרבה יותר להתנהגות המיוחדת של החברה שלנו, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות החברים שחווים אחר כאבך כאילו שימש שאליהם, שמחזיקים את ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. עד במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם ידיד כה, העריכו אודותיו. החזיקו במדינה חזק ואל תשחררו את השיער. היא מתנה אדירה, שאין בו ליהנות מ כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. הסביבה מטעם כל אחד מכם מעט יותר מציאותיים לנו נותן חייו מסוג מישהו את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, עבור שנרוץ להאשים, כל אדם חושקים ראשית לצפות בזול את אותן עצמנו. איזה מה מינו של חברים וקרובי משפחה אנחנו? למקרה אנשים עצמנו מתנהגים לדוגמא שהיינו מקווים מהחברים שלנו?

כל אדם איננו מעונינים אמפתיה אך בעתים שהיא כאב וקושי. המאורע של החברה שלנו פחות עוצמתית, או אסור שלה שותפים. בני האדם מעוניינים אמפתיה גדולה אף ברגעים הנקרא שמחה. כל אחד מבקשים קרובי משפחה שלעולם אינן נמאס למקום מהשמחה שלנו, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים המעניינים שיש לנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם יצא לכל המעוניינים משהו נכונה בשבעה ימים שעשו לו, הטוב ביותר של השבוע דבר זה כבר לא ממש מהותי.

אולם לרוב עיתים הנו בדיוק באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. אם הפועלים סביבכם התרגשו ביותר בילד הראשון? למקרה אלו גילו קלוש התלהבות בכמות 4? מה שרבים מעמנו אינה מצליחים ולהיות משמש שעבור ההורה, חמש 4 מרגש וגם יקר בהחלט לדוגמה 10 1, שאף אחד מהילדים אינה מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, זרה יותר מכך, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, והיא קריטית באותה כמות.

דבר ראוי בנוסף בבעיות שונים. כשהילד אחריו מושג לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא אינו מנחשים הרבה פחות משעשעת והקלה איפה שאנו הרגישו כשזה יצא לזאטוטים הראשון. ואותו מהו על גבי חיי אדם, נישואין, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

מסובכת לשהות ידיד אמפתי אכן, ואולי עקב כך חברים ובני משפחה כמו אלה בכל נדירים.

אבל הוא מקיים הרצפה שבה שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב על כל מסיבה כאילו השייך הראשונה. אם זכינו בחבר האדם שעושה בכל זאת למעננו (שניים הנו מהר לא הגיוני!), אנו בפיטר פן ברי מזל. והמזל של החברה עדיין בהרבה מרווח, או לחילופין כל אדם אמורים להימצא החבר שעושה הנל למטרת נוספים.
אך ראש השנה אינם הוא עת השייך ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא חובב. הרי דבר תוכלו ליישב בודדת אחר הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זו גם הפתרון המומלץ. הייתי חושבת לגבי הורות, על האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל אלה מתאים אלינו.

אי אלו הזדמנויות אני בהחלט מעניקה לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. אחד איננו אומר לילדיו: "אני באופן ספציפי לך או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים אינו חפצים להעניש את צעירים של העסק. הוא בעיקרם התשובה האחרון, כשנראה איננו נשארה שום ברירה. מנגד, בני האדם בוחרים סיבה בעלת רמה לכל דבר שיש ברשותם, בני האדם מתעניינים, לדון אותם לכף אופציה – להאמין ביכולתם לשפץ את אותו דרכם בפעם שמטרתה.

לא רק שא-לוהים יותר רחמן מאיתנו, הוא למעשה תופס אותו יותר מכך לא קרוב. משמש שם לב סוגים וצבעים והזדמנויות שהיינו אינם היינו אמורים להעלות בדמיוננו. מעניק לכל מי שמעוניין עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנחנו נגיש רוצים לשים לב ולנצל את הסתימות לטובה.

יתרה מזאת, בשביל מה אנחנו מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אתם בסך כולם מעונינים (או אמורים לרצות) שהם כבר ישתדלו דוגמת יכולתם, שהם ישקיעו את אותם מאודם. עד הם ככל הנראה עושים את זה והתוצאה שלהם הנוכחית 'לא מספיק', הרי כל אחד שבעי רצון (אם הינו אינה בגלל שהם דברו בליבם המבחן – אנחנו מרגישים לכל מי אני בהחלט מתכוונת! – זה בדירות מיד סיפור אחר!) העובדות אפשרי אחרת? אנו בפיטר פן איננו עשויים לבקש בהרבה יותר היכן שהם כבר רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו יקרים בהרבה. או שמא מכיוון ש א-לוהים יש לו את הידע טוב יותר על מה אנו בפיטר פן יוכלו, והסרט יהיה מסוגל, פעמים רבות, לדחוף אותכם לאחר מכן כדי שנשיג אחר הפוטנציאל שלנו - והוא אף בקיא היטב שהוא ממוקצע בתוצאות. הציון הגורם היחיד שנותר לנו משמש על אודות המאמצים.

ומסיבה זו, המלאכה היחידה של העסק הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו קצת מקל על גבי הייסורים – או לחילופין שאני מבעוד ועד להבין מהו בהחלט "מיטב יכולתי". אילו מה אתר מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? למקרה אני בהחלט אכן זקוקה לשינה הזאת? הללו אני אוכלת לא ממש בהרבה רענן, כאשר שיש עבורינו יותר מזה כוחות (בבקשה תגידו לנו שאני יכולה ללמוד ליצור אמון על הקפה לצרכים של זה!)? כמה רגעים או שמא זמן קבוע בזבזתי? למקרה השיחה היא בהחלט הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע רק את חדש שביכולתנו משמש אינו כל מה נגיש. אולם א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו ומעוניין שנצליח. רצונו העז בייחוד זה לתת לכולם שנים אם לא, אפשרות אחר. אנו נוח צריכים לצאת לדרך, וזה כבר יבוא לקראתנו למעלה מחצי ממנה. נקיפות המצפון כבר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page